Promocje

57/30, cena za karton 150 rolek 57/30, cena za karton 150 rolek 199,26 zł 226,94 zł



28/20, 720 rolek 28/20, 720 rolek 398,52 zł 490,00 zł

76/20, 120 rolek 76/20, 120 rolek 278,96 zł 348,71 zł

57/25, 150 rolek 57/25, 150 rolek 177,12 zł 226,94 zł

76/25, 60 rolek 76/25, 60 rolek 183,76 zł 221,40 zł

57/25, 300 rolek 57/25, 300 rolek 324,72 zł 402,21 zł


57/90 72 rolki 57/90  72 rolki 286,05 zł 320,64 zł

80/30 cena za karton 90 rolek 80/30 cena za karton 90 rolek 198,15 zł 275,64 zł

76/20, 60 rolek 76/20, 60 rolek 174,17 zł 274,17 zł

Regulamin


Regulamin sklepu

  • Strony transakcji  

  • Zwroty 

  • Procedury reklamacyjne

  • Postanowienia końcowe


Strony transakcji

1. Stroną dokonującą zakupów w Sklepie Internetowym www.rolki24.pl, zwaną dalej Klientem jest osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub przedsiębiorca. Stroną dokonującą sprzedaży produktów zawartych w ofercie Sklepu Internetowego www.rolki24 jest właściciel Sklepu firma Alldan, ul. Wojska Polskiego 8, 85-171 Bydgoszcz zwany dalej Sprzedawcą.
2. Warunkiem przeprowadzenia transakcji sprzedaży jest przeprowadzenie przez Klienta rejestracji oraz akceptacja Regulaminu, a także pozostałych warunków sprzedaży.
3. Przedmiotem transakcji są produkty prezentowane przez Sprzedawcę na stronie www.rolki24.pl w chwili składania zamówienia. Wszystkie ceny prezentowane na stronie internetowej sklepu www.rolki24.pl podawane są w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT, chyba że oferta stanowi inaczej. Ostateczna kwota do zapłaty zawiera podatek VAT. Cena podana w formularzu zamówienia jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia. Cena produktu, który w chwili zamówienia jest niedostępny, może ulec zmianie
4. W przypadku sprzedaży produktów promocyjnych, których ilość jest ograniczona, realizacja zamówień uzależniona jest od kolejności wpłynięcia zamówienia do Sprzedawcę.
5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany ceny produktów znajdujących się w ofercie, wprowadzania oraz ich wycofania z oferty, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych w każdej chwili.
6. Zamówienia dokonywane za pośrednictwem strony internetowej można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Możliwe jest złożenie zamówienia telefonicznie +48 52 511 80 08 lub +48 600 380 200 lub faksem +48 52 569 31 55. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 16.00, w soboty, w niedziele oraz w święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
7. Złożenie zamówienia jest wiążące w chwili, gdy na podany w formularzu rejestracyjnym adres e-mail trafi informacja zwrotna od Sprzedawcy potwierdzająca złożenie zamówienia lub nastąpi kontakt telefoniczny przez Przedstawiciela Handlowego Sprzedawcy.
8. Modyfikacja zamówienia jest możliwa do czasu, gdy zamówienie nie zostało jeszcze wysłane kurierem. Zmiana adresu doręczenia po zrealizowaniu wysyłki wiąże się z dodatkowym kosztem.
9. Warunkiem realizacji zamówienia jest dostępność produktu w magazynie lub u dostawców Sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest natychmiastowo informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji. Klient ma 2 dni na podjęcie decyzji i złożenie zamówienia. Po przekroczeniu tego terminu, brak decyzji Klienta jest równoznaczny z rezygnacją ze złożenia zamówienia.
10. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do weryfikacji zlecenia. W przypadkach budzących uzasadnione obawy oraz gdy nie jest przestrzegany niniejszy Regulamin Sprzedawca odstąpi od realizacji zlecenia.
11. Sprzedawca dołoży wszelkich starań, aby czas realizacji zlecenia był jak najkrótszy. Na czas realizacji zlecenia bezpośredni wpływ ma dostępność produktu, czas kompletowania przesyłki oraz czas dostarczenia przesyłki do Sklepu przez dostawcę.
12. Informacje o kosztach związanych z wysłaniem przesyłki znajdują się w warunkach dostawy.
13. Klient może wybrać jeden z poniższych sposobów realizacji płatności:
* GOTÓWKĄ przy odbiorze produktu w naszym biurze w Bydgoszczy przy ulicy Wojska Polskiego 8
* GOTÓWKĄ, przy odbiorze produktu u kuriera (tylko do 2000 zł brutto)
* PRZELEWEM NA NASZE KONTO - nr. konta bankowego w BRE Bank:
85 1140 2004 0000 3902 6496 3495
* KARTĄ KREDYTOWĄ lub PRZELEWEM ELEKTRONICZNYM poprzez serwis platnosci.pl (w bezpiecznym połączeniu SSL 128 bitów)
14. Odbiór przesyłki musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem. Z chwilą pokwitowania na Klienta przechodzi prawo własności produktu oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia. Złożony podpis będzie traktowany jako potwierdzenie zgodności zamówienia z zawartością przesyłki.
15. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia kompletności przesyłki oraz do sprawdzenia czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu w obecności osoby ją dostarczającej. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji ilościowej bądź jakościowej jest spisanie w obecności pracownika firmy kurierskiej "Protokołu Reklamacji". W przypadku odbioru przedmiotu zakupu w naszym biurze, Klient jest tak samo zobowiązany do sprawdzenia przesyłki będącej przedmiotem przeprowadzonej transakcji.
16. Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z 2 marca 2000 (Dz.U. z dnia 31 marca 2000 roku), Klient ma prawo do rezygnacji z zakupu, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia produktu. Szczegółowe informacje dotyczące zwrotu produktu znajdują się w rozdziale Zwroty.
17. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za błędy popełnione przez Klienta w formularzu zamówienia, w wyniku których przesyłka nie dotarła do adresata, a także za nieuzasadnioną odmowę odbioru przesyłki. Koszty związane z ponowną wysyłką oraz obsługą takiego zlecenia ponosi Klient.
18. Mimo zachowania należytej staranności w ofercie prezentowanej na www.rolki24.pl mogą wystąpić błędy, które nie mogą być podstawą roszczeń wobec Sprzedawcy. W razie wątpliwości dotyczących oferty prezentowanej na www.rolki24.pl należy kontaktować się z działem sprzedaży.

Zwroty

Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z 2 marca 2000 (Dz.U. z dnia 31 marca 2000 roku), Klient ma prawo do rezygnacji z zakupu, bez podania przyczyn, w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia produktu.
1. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest poprawne wypełnienie formularza i przesłania go na wskazany adres e-mail: info@rolki24.pl. W informacji zwrotnej Klient otrzyma numer zwrotu, którym należy oznaczyć paczkę ze zwracanym produktem.
2. Przesyłki nieoznaczone numerem zwrotu nie będą przez Sprzedawcę przyjmowane, podobnie jak przesyłki, których zawartość nie jest kompletna i zgodna z przedmiotem sprzedaży.
3. Zwrotowi nie podlegają produkty, które są uszkodzone mechanicznie.
4. Przesyłki wysyłane na koszt Sprzedawcy nie będą przyjmowane.
5. Klient zobowiązany jest do dostarczenia wskazanego w formularzu produktu w ciągu 7 dni kalendarzowych od dnia otrzymania numeru zwrotu. Niedostarczenie przez Klienta zwracanego produktu w terminie 7 dni powoduje wycofanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
6. Pieniądze za dokonany zwrot zostaną przelane na wskazane w formularzu zgłoszeniowym konto bankowe. Zwrot pieniędzy następuje po odesłaniu przez Klienta podpisanej kopii faktury korygującej na adres sprzedawcy:
Alldan, ul. Wojska Polskiego 8, 85-171 Bydgoszcz.


Procedury reklamacyjne
 
Dokładamy wszelkich starań, aby oferowane produkty były jak najwyższej jakości. Wyrażamy nadzieję, że zakupiony produkt będzie zgodny z opisem, najwyższej jakości i bez ukrytych wad. Wszelkiego rodzaju zapytania dotyczące nieprawidłowości i wad w nabytych rolkach powinny być zgłoszone pracownikowi działu sprzedaży.


Postanowienia końcowe
 
Sklep prowadzi wyłącznie sprzedaż hurtową i w związku z tym Klient nie może nabyć mniej niż jednego kartonu rolek przy jednorazowym zamówieniu, chyba że oferta stanowi inaczej.

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Certyfikaty





Pomagamy Fundacji
Sklep internetowy Shoper.pl